Sayfalar

16 Haziran 2010 Çarşamba

iOS 4 de kırıldı!

iPhone işletim sistemi 4'ün geliştiricilere dağıtılan sürümü kırıldı... İşte ortaya çıkanlar...

Geliştiriciler için özel olarak yayınlanan iPhone işletim sistemi(iOS) 4 de kırılanlar listesine eklendi. iOS 4'ü kırmak için "msft guy"ın daha önceki "jailbreak" yazılımı olan Pwnagetool'un geliştirilmiş versiyonu kullanıldı.

Bunun dışında iPhone Dev Team ise bu ayın sonunda iOS 4 kullanan iPhone'ları tamamen açacak "hack"i yayınlayacaklarını duyurdu. Yani iPhone işletim sistemi 4'ün resmi çıkış tarihinde, işletim sistemin kırma imkanınız olacak en azından iPhone 3GS üzerinde. Henüz bu olayı iPhone 4'te deneyen olmadı.

Şu anda internette olan iOS 4 'ü kırmak isteyebilirsiniz ama yine de bunu tavisye etmiyoruz. iPhone işletim sistemi 4'ün en son ve tamamlanmış sürümü bu ayın sonunda piyasada olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder